Parcero Liven
HALL OF FAME
Case Vincit
Suunnittelimme ja toteutimme Vincitin kanssa asiakasrajapintaan yhteisöllisen elämyksen. Konseptin avulla inspiroimme suomalaisen liike-elämän kirkkaimpia mieliä ja tuotimme Vincitille arvoa. Tapahtuman kapellimestareina toimivat filosofi Esa Saarinen ja Vincitin Tuukka Sarkki. Tapahtuma järjestettiin lokaatiossa, joka paljastettiin mukaan mahtuneille vasta kutsun yhteydessä. Ensimmäinen tapahtuma oli menestys! Voit jättää hakemuksen seuraavalle matkalle osoitteessa: www.redcellbusinessodyssey.fi
Pääsiäispassio
Suunnittelimme Katariinanseurakunnalla elämyksen, jonka tavoitteena oli aktivoitua kirkolle haastavassa kohderyhmässä merkityksellisellä tavalla. Päädyimme toteuttamaa konseptin, Pääsiäispassion, yhdessä Jori Hulkkosen, Teo Lanervan, Rajupajan ja RajuLiven kanssa Pyhän Katariinan kirkossa. Suunnittelimme ja toteutimme myös sosiaalisessa mediassa ajatuksia herättävän kampanjan, joka kulminoitui kahden tunnin LIVE-lähetyksen. Tapahtuma keräsi salin täyteen kohderyhmää nauttimaan pääsiäistunnelmasta, sekä keräsi rahaa Turun alueella toimivalle Operaatio Ruokakassille ja Keniaan kouluja rakentavalle SEED ry:lle. Tapahtuma herätti myös kansainvälisen yleisön mielenkiinnon LIVE-lähetyksen avulla. Tämän tallenteen löydät täältä.
Taco Bell Tram Jam
Taco Bell Tram Jam -kampanjan tavoitteena oli toteuttaa Taco Bellille brändin arvolupauksen, LIVE MAS, mukainen bränditeko. Suunnittelimme ja toteutimme annetun briiffin perusteella Taco Bell Tram Jamin , joka jalkautui Taco Bellin raitiovaunun lisäksi sosiaaliseen mediaan, radioon ja Taco Bellin ravintoloihin. Kampanjan vaikuttajiksi valitsimme kaksi sen hetken kuuminta urbaania artistia, Cledoksen ja IBE:n, sekä YouTube -tähdet Nikon ja Santun. Kampanja oli menestys ja päätavoite saavutettiin kirkkaasti! Bränditeko herätti Taco Bellin mielenkiinnon Kalifornian pääkonttoria myöten päätyen Taco Bellin brand bookkiin malliesimerkkinä LIVE MAS -teosta! Kampanja on saanut sosiaalisessa mediassa orgaanista näkyvyyttä yli puoli miljoona kertaa.
Robot Uprising 2018
Olemme olleet Helsinki Think Companyn kumppani jo vuodesta 2015 lähtien. Yksi yhteisen matkan kohokohdista on vuosittain järjestettävä rekrytointitapahtuma Robot Uprising. Tapahtuman avulla kumppaniyritykset rekrytoivat muun muassa robotiikan, automaation, palvelumuotoilun ja koneälyn osaajia. ”Maailman paras immersive multi-level robotics gaming experience” järjestetään jälleen 11.-13.10.2019. Tervetuloa katsomaan tekoälyjen taistelua, robottien kisaamista ja tulevaisuuden visioiden rakentumista kanssamme livenä ja streamissa. Kutsuja tapahtumaan voi tiedustella Upilta. Ohessa vuoden 2018 aftermovie!